Velký sál (přednášky v ceně vstupného)
| Čas | Téma | Přednášející | 
| 9:00 - 10:00 | INDUSTRIÁLNÍ INFILTRÁTORSTVÍ
 | Tomáš Lébr | 
| 10:00 - 11:00 | DRON JAKO PRACOVNÍ NÁSTROJ FOTOGRAFA ARCHITEKTURY
 | MGA. Aleš Jungmann | 
| 11:00 - 12:00 | ASTROFOTOGRAFIE
 | Richard Černohorský | 
| 12:00 - 13:00 | ČERNOBÍLÁ FOTOGRAFIE V PODÁNÍ DANIELA ŘEŘICHY
 | Daniel Řeřicha | 
| 13:00 - 14:00 | HLOUBKA OSTROSTI
 | PAVEL KRISTIÁN | 
| 14:00 - 15:00 | SVĚTOVÉ KRAJINY
 | Andrej Macenauer | 
| 15:00 - 16:30 | ANTARKTIDA - K BRANÁM RÁJE
 | Václav Šilha | 
| 16:30 - 17:00 | VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ SOUTĚŽE
 | |
| 17:00 - 18:00 | SIKKIM S NIKON D850
 | Pavel Macenauer | 
Malý sál (přednášky v ceně vstupného)
| Čas | Téma | Přednášející | 
| 9:00 - 10:00 | Fotografické monitory EIZO a principy jejich kalibrace
 | ing. Antonín Charvát | 
| 10:00 - 11:00 | JAPONSKO
 | Petr Macenauer | 
| 11:00 - 12:00 | BUDDHISMUS V HIMÁLAJI
 | Pavla Piťhová | 
| 12:00 - 13:00 | JAK FOTIT V ZOO
 | Roman Šimek | 
| 13:00 - 14:00 | JSEM NIKON D850
 | Michael Jurák | 
| 14:00 - 15:00 | Rovnání světa sklem aneb šestka a nové shifty Canon
 | Pavel Šerý | 
| 15:00 - 16:00 | Zoner Photo Studio: Moderní workflow fotografa a diskuze o směřování programu
 | Jan Kupčík | 
| 16:30 - 17:30 | Příprava fotografií pro tisk
 | Martin Hájek | 
Poradna (v ceně vstupného)
| Čas | Téma | Přednášející | 
| 10:00 - 11:00 | Pokročilé ovládání zrcadlovky
 | Petr Koritina | 
| 11:00 - 12:00 | Poradna - monitory Eizo
 | ing. Antonín Charvát | 
| 12:00 - 13:00 | Focení pod vodou, řecké ostrovy
 | Petr Koritina | 
| 13:00 - 14:00 | Fotíme na cestách / noční foto
 | Helena Macenauerová | 
| 14:00 - 15:00 | Jak na focení architektury
 | Jakub Súkeník | 
| 15:00 - 16:00 | Jsem tu pro Vás, Váš Nikon
 | Michael Jurák | 
Profil fotografa
                    Jan Kupčík
                
                 
                Jako produktový manažer v čele vývojového týmu Zoner Photo Studia pomáhá programátorům porozumět požadavkům zákazníků a formovat podobu nových funkcí. Fotografováním žije už dobře přes dvacet let a postupně se od míchání vývojek v koupelně dostal až k míchání křivek u počítače. Zachycování lidí a jejich příběhů jej přivedlo k fotografování svateb, které jej udržují ve stavu fotografické bdělosti.